Hur vet jag när jag har fått ett erbjudande?

Beroende på hur du har valt att få dina aviseringar så skickar vi mail, sms eller notiser så snart du har ett erbjudande att ta ställning till. Vi rekommenderar att du laddar ner appen för att inte missa några erbjudanden.

Andra vanliga frågor
Hur vet jag när jag har fått ett erbjudande?

Beroende på hur du har valt att få dina aviseringar så skickar vi mail, sms eller notiser så snart du har ett erbjudande att ta ställning till. Vi rekommenderar att du laddar ner appen för att inte missa några erbjudanden.

Hur tjänar Påmind pengar om tjänsten är gratis?

Vi tjänar pengar på de leverantörer som vill använda vår plattform för att förbättra sina kundrelationer genom bättre avtal.

Varför används BankID när man skapar konto?

Vi använder oss av BankID vid registrering av säkerhetsskäl då vi vill säkerställa att det endast är du som har tillgång till dina avtal och att ingen obehörig kan ta del av din information.

Vad gör jag om Påmind inte hanterar min typ av avtal?

Vi kan i nuläget hämta information och omförhandla avtal inom mobilabonnemang, elavtal, bredband, hemförsäkring, bolån, blancolån, TV-avtal och fast telefoni. Om du har ett avtal av annan typ så kan du lägga till det under “övriga avtal”. Vi kan dessvärre inte omförhandla dessa avtal i nuläget, men genom att lägga till dem kan du i alla fall få en bättre översikt över din avtal.

Vad händer om jag inte svarar på erbjudandet?

Om du inte svarar på erbjudandet så kommer ditt nuvarande avtal löpa på som vanligt.