Varför används BankID när man skapar konto?

Vi använder oss av BankID vid registrering av säkerhetsskäl då vi vill säkerställa att det endast är du som har tillgång till dina avtal och att ingen obehörig kan ta del av din information.

Andra vanliga frågor
Hur vet jag när jag har fått ett erbjudande?

Beroende på hur du har valt att få dina aviseringar så skickar vi mail, sms eller notiser så snart du har ett erbjudande att ta ställning till. Vi rekommenderar att du laddar ner appen för att inte missa några erbjudanden.

Säger ni någonsin upp eller avslutar avtal hos mina leverantörer?

Om du väljer att byta avtal via Påmind sker i de flesta fall en automatiskt uppsägning av ditt nuvarande avtal vilket framgår vid bytet. Vi säger aldrig upp avtal utan ditt godkännande, du bestämmer själv om du vill tacka ja till ett alternativt erbjudande via Påmind.

Vad händer om jag tackar nej till ett erbjudande?

Du har alltid möjlighet att tacka nej till ett erbjudande du fått genom Påmind. Ditt nuvarande avtal löper då på som vanligt.

Kommer ni att hantera fler avtalstyper i framtiden?

Vi kommer kontinuerligt att fylla på med fler avtalstyper. Målet är att Påmind ska kunna hantera användarnas samtliga avtal för återkommande betalningar.

Varför ska jag signera en fullmakt?

För att vi ska kunna hämta avtalsinformation från dina leverantörer behöver du signera en fullmakt. Fullmakten ger oss endast rätten att hämta information och be om erbjudanden. Vi har inte rätt att göra några ändringar gällande dina avtal utan ditt godkännande.